marți, 2 august 2022

Despre pisicile vagaboante numai de rău

 

  De văzut n-am văzut, dar am auzit. La Radio România Actualități. Săptămâna trecută, la Matinal. Cică Nicușor DAN, Primarul General al Capitalei, ar fi dat ordin să fie prinse toate pisicile vagaboante din București  și sterilizate. Auzi ! Ce daune aduc oamenilor bucureșteni pisicile vagaboande ? Ele au viața lor independentă de omul modern. Sunt   născute prin poduri sau subsoluri de bloc și care sunt sălbăticite de nu te poți apropia de ele,  darmite să pui mâna pe ele. Acestea trăiesc pe cont propiu, își găsesc singure de mâncare, nasc pui pe unde nu te aștepți și trăiesc bine-mersi. N-am auzit de un om atacat de o pisică. Nu ! Ba unele pisici mai stârpesc și șobolanii, că fiecare oraș, scria odată în Spectacolul lumii  Ioan Grigorescu, are populația lui de șobolani egală cu populația de oameni. Nu mi-a venit să cred ce-am auzit despre pisicile bagaboante. De câini mai zic că pot atăca omul, dar pisicile ? Dacă n-aș fi auzit eu anunțul cu urechile mele știrea aș fi zis că-i un fake news. Dar așa ? A fost Radio România Actualități, Matinal. Nu-mi rămâne decât să mă minunez și să zic: Mare e grădina Domnului...și mulți sar gardul.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Schengen un "loc prea îndepărtat"

   .. .ca să parafrazez titlul unei celebre cărți dar și un film. Că suntem cetățeni de mâna a II-a bla, bla  bla. Dar chiar  Suntem cetățe...