luni, 12 iulie 2021

Vulpile la munte

 

   Anul acesta pentru a treia oară m-am dus într-un mic concediu la Sinaia. Nu m-am plictisit și m-a susținut în alegerea mea și gandul că dacă un rege și-a trântit acolo un castel, eu un simplu muritor, n-an ajuns rege, deocamdată, merge să mă duc și eu de mai multe ori. Și nu mi-a părut rău. Am revăzut, m-am fâțâit de colo-colo prin Sinaia și prin împrejurimi, am facut poze-proaste că n-am avut vreme bună... mă rog, deci tot ce face un paltonar la munte.

  Dar ce n-am văzut eu niciodată în viață până atunci a fost o familie de vulpi aciuată la un hotel vecin, "Închis temporar". Timp de câteva zile, cât eram în hotel, am avut prilejul să le observ îndeaproape-de departe, o familie de vulpi. Cum toate semănau între ele mi-a fost greu să le număr și să le identific. N-am reușit acest lucru acest lucru decăt când le-am văzut pe toate deodată. Și asta s-a întânplat cănd am zărit vulpea venind de la o terasă din împrejurimi cu ceva alb în gură, probabil un pachețel cu măncare furat de undeva. Atunci s-au ițit de sub treapta unde se afla intrarea în vizuină trei cotoloni de pui.























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Schengen un "loc prea îndepărtat"

   .. .ca să parafrazez titlul unei celebre cărți dar și un film. Că suntem cetățeni de mâna a II-a bla, bla  bla. Dar chiar  Suntem cetățe...